”Cu toții cunoaștem pasajul rutier subteran de la Piața Unirii. Este realizat în anul 1987 și face parte din structura complexă subterană a acestui spațiu urban foarte important al capitalei, ce include, pe lângă pasajul rutier, două magistrale de metrou care se intersectează, un pasaj pietonal care le leagă, dar și conducte prin care râul Dâmbovița curge în aval, spre Biblioteca Națională”, scrie Adrian Marin pe contul său de facebook.
”Dintre toate, pasajul rutier este esențial pentru fluidizarea traficului pe axa nord-sud a Bucureștiului.
Ați observat în ce stare jalnică se prezintă acum? Deși există o expertiză realizată de administrația anterioară a capitalei, Nicușor Dan nu s-a folosit de ele. A abandonat proiectul și nu a actualizat expertiza, așa cum a promis.
Pasajul și planșeul de deasupra Dâmboviței, parte a Pieței Unirii, sunt pericol public în acest moment.
Se desprind bucăți din ele și chiar există posibilitatea să se prăbușească, punând în pericol viața cetățenilor. Astfel de lucrări de infrastructură sunt esențiale, de ele depind bunul mers al orașului și, la urma urmei, calitatea vieții locuitorilor.
Nicușor Dan nu pare interesat de aceste aspecte, de fapt nu pare interesat de nimic. Are soluția și banii mură-n gură pentru reabilitarea Pasajului Unirii, însă alege să nu facă nimic în acest sens. Infrastructura capitalei este învechită și degradată, dacă ne uităm la podurile și pasajele subterane mai vechi și mai noi gestionate de municipalitate.
Numai prin menținerea și dezvoltarea unei infrastructuri care ține pasul cu ritmul de creștere al orașului se va putea spune că avem o capitală armonizată, interconectată și cu adevărat modernă”, mai scrie pe pagina personală Adrian MARIN..
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.