Waterdrop, producătorul de capsule efervescente și recipiente reutilizabile, anunță lansarea carafei de filtrat apă LUCY® Clarity, cea mai simplă modalitate pentru a avea tot timpul apă proaspătă, îmbogățită cu minerale. Cu o capacitate de 2L, carafa LUCY® Clarity înlătură impuritățile existente în apa de la robinet, reducând totodată riscul de a consuma apă care conține clor, metale grele, reziduuri de medicamente sau microplastic.
A bea apa, proaspătă și limpede, cu un gust răcoritor și fără miros neplăcut, poate avea un impact semnificativ asupra bunăstării și calității vieții tale, iar carafa LUCY® Clarity este potrivită pentru oricine aspiră la un stil de viață mai sustenabil, întrucât poate fi folosită cu ușurință atât acasă, cât și la birou. Un filtru LUCY® Clarity Pad durează circa patru săptămâni și are capacitatea să filtreze 120 de L de apă.
Apa filtrată, o alegere sustenabilă
Antioxidanții din apa la pet se păstrează doar 24 de ore de la îmbuteliere, iar alcalinitatea se pierde în câteva zile. Carafa Waterdrop are unfiltru din fibre de carbon activat, ce îi îmbunătățește vizibil gustul și mirosul. Un singur filtru LUCY® Clarity Pad reduce consumul de plastic, înlocuind până la 240 de sticle de plastic de 500 ml. În plus, păstrează mineralele sănătoase precum calciul și magneziul.
„Odată cu această lansare, ne continuăm misiunea începută, de a le oferi clienților noștri opțiuni sustenabile atractive și prietenoase cu mediul înconjurător. Ne propunem ca prin intermediul produsului nostru să ajutăm la reducerea cantităților de deșeuri din plastic și să influențăm cât mai mulți oameni să consume mai multă apă proaspătă, fără impurități”, declară Kateřina Navrátilová, CEO Waterdrop CEE.
Fabricată din sticlă borosilicată robustă, termorezistentă și rezistentă la zgârieturi și șocuri, carafa LUCY® Clarity este ușor de curățat, fiind potrivită pentru toate frigiderele standard și pentru mașina de spălat vase. Designul său elegant, durabil, se combină armonios cu tehnologia de filtrare avansată și rapidă: o decizie cât se poate de clară pentru o apă potabilă curată.
110 milioane de PET-uri pe an provin de la apa îmbuteliată
La fel ca alte naționalități, românii sunt sceptici în privința apei de la robinet deoarece conține nitriți și clor, motiv pentru care preferă să cumpere apă îmbuteliată. Potrivit medicilor americani, clorul din apa de la robinet duce la apariția alergiilor alimentare, iar nitriții sunt cei mai dăunători, deoarece acumularea lor în organism reduce capacitatea celulelor de a asimila oxigenul.
Cea mai mare sursă de microplastice este chiar apa îmbuteliată în sticlele de plastic de unică folosință. Odată golite, aceste PET-uri ajung deșeuri aruncate în mediul înconjurător, punând în pericol atât sănătatea oamenilor, cât și a altor organisme vii. Un studiu realizat la nivel mondial, arată că apa îmbuteliată în toate colțurile lumii este plină de microplastic, particule mult prea mici pentru a putea fi sesizate cu ochiul liber, dar care pe termen lung pot avea efecte nociv, potrivit Agenției Naționale Oceanice și Atmosferice (NOAA).
Un studiu realizat de Reveal Marketing Research arată că 52% dintre români consideră că apa de la chiuvetă nu este în totalitate potabilă, iar consumul acesteia poate dăuna sănătăţii. Același studiu indică că 4 din 10 români (40,8%) obişnuiesc să consume cel mai des apă îmbuteliată minerală plată, iar 17,5% apă îmbuteliată minerală carbogazoasă. Potrivit ONG-urilor de mediu, în 2020, 110 milioane de PET-uri au provenit doar de la sticlele de apă consumate de români, gropile de gunoi de la marginea orașelor fiind sufocate de PET-uri.
„La Waterdrop suntem preocupați de siguranța consumatorilor noștri. Carafa cu filtru LUCY® este o alegere sustenabilă datorită utilizării minime a plasticului și a ambalajelor reciclabile, iar filtrul LUCY® Clarity Pad are la bază o tehnologie inovatoare de filtrare cu cărbune activ și schimb de ioni. În plus, performanța de filtrare a fost testată de către laboratorul acreditat Eurofins, filtrul având certificarea TÜV, ceea ce înseamnă că produsul pe care îl oferim este durabil și de calitate superioară”, încheie Kateřina Navrátilová, CEO Waterdrop CEE.
###
Despre Waterdrop
Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.
Compania se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei. Waterdrop® înseamnă funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Datorită calității ingredientelor și designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa în viața de zi cu zi, contribuind în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.
Mai multe informații pe https://waterdrop.ro/.
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.