23.6 C
București
sâmbătă, mai 15, 2021

O țară civilizată are metrou care leagă centrul capitalei de aeroport!

Halucinantul proiect de cale ferată la Otopeni.

Într-o Românie din ce în ce mai nelinștită, invelită de o pâclă de anxietate și ură, unde conspirații și planuri oculte ne invadează spațiul mediatic la tot pasul, ca cetățeni totuși implicați ce suntem, nu puteam trece cu vederea un subiect ce ține mai multe de lumea filmului, decât de cea a infrastructurii.

Și cum e vorba de infrastructură, nu putea să lipseasă și musca de pe moț, miezul din gogoașă, sau boamboana de pe covilă, celebra ProInfrastructura.

Citim cu o oarecare neliniște că Asociația care a fost crescută la sânul părintesc de către ministrul Drulă, mușcă acum mâna care a hrănit-o? Dar cum se poate așa ceva? Este nenormal, pentru numele lui …(frază terminate politicaly correct).

Dar imediat mintea iscoditoare crescută în plină perioadă de tranziție românească începe să se miște. Apar primele întrebări, unele chiar capcană.

De ce asociația mult iubită și folosită de Drulă ca să ajungă în diverse demnități, lovește cu mânie în instituția condusă de actualul ministru.

Asta miroase a ipocrizie: să vadă lumea că asociația are viață și după înscăunare și continua să vegheze, ca un cerber la bunul mers al infrastructurii din România, ori e gâlceavă în paradis și membrii rămași suferă că n-au fost puși și ei pe diverse demnități publice (sau măcar un amărât de C.A., ceva simbolic) și au fost lăsați în urmă, fără acces la ciolan.

Dar am merge pe prima variantă totuși, cu manevra simulării unui război între părți, în care ministrul folosește ong-ul pe post de rangă, lovindu-și cu mânie dușmanii reali și imaginari. N-ai cum tu ministru să nu ții cont de părerea societății civile și să nu iei măsurile ce se cuvin. Totul pentru țară și popor!

Dar ce să vezi, migrarea de la ong la stat s-a făcut cu tot cu bune și cu slăbiciuni, aici intrând și incompetența și lipsa de pregătire într-un domeniu așa de complex.

Păi cum domnu proinfrastructura, te plângi de soluția cu ocolirea Aeroportului Otopeni cu cale ferată și prin față și prin spate, pe o singură linie și cu gări înfundate, când cea mai bună soluție, care ne-ar scăpa de toate grijile ar fi chiar proiectul abandonat de ministrul tău favorit, faimoasa linie de metrou M6.

Dar ura față de eternul sindicalist Rădoi l-a făcut pe Drulă să se răzbune pe unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură pentru zona București – Ilfov, magistrala M6.

Guvernul doarme, primarul general doarme, la fel ca și în cazul lui VV, iar a scăpat un băietel, care n-a avut jucării, în strategia de dezvoltare a unei țări.

Calea ferată e construită cu o singură linie și pe unde apucă să se strecoare trenul tocmai pentru că ministerul și capitala au fost conduse și în trecut de persoane la fel de competente ca și actualii, care au dat autorizații de construire pe unde i-a tăiat capul și interesele financiare, iar o strategie clară de mobilitate nu a existat. Iar Profriptura spune lucruri trăznite și nu mai trebuie băgați în seamă o perioadă bună de timp.

O țară civilizată are metrou care leagă centrul capitalei de aeroport!

Otilia Mărculescu

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.

Cele mai noi

Din aceeasi categorie

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.