În ceea ce priveşte consumul digital de cultură, acesta este mult mai ridicat decât consumul de cultură clasică, spre exemplu, cultura scrisă. La nivelul oraşului Bucureşti, populaţia utilizează internetul în proporţie de 63%. Comparativ cu nivelul naţional, în Bucureşti procentul celor care nu folosesc internetul deloc este mai mic.
În ceea ce priveşte frecvenţa cu care este utilizat internetul în funcţie de tipuri de activităţi, 84% dintre bucureşteni au declarat că folosesc internetul pentru reţelele de socializare, 74% – în scopuri profesionale, 74% – pentru verificarea poştei electronice, 65% – pentru a asculta muzică, 64% – în scop de informare sau ştiri, 64% – pentru a citi ziare sau reviste online, 55% – pentru a citi blog-uri sau forumuri, pentru jocurile online – 40%, pentru vizionare TV – 23%, pentru a face cumpărături online – 12% etc.
AGERPRES
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.