Pesemne c-ați auzit despre soluția aleasă de magazinele „Kaufland” pentru a delimita fluxurile vizitatorilor: cei care intră în hipermarket – fără certificat verde – și cei care intră în galeria comercială – cu certificat verde – erau separați de niște garduri metalice înalte de doi metri, învelite-n folie transparentă.
Sentimentul cumpărătorilor, desigur, era nu doar apăsător, ci de-a dreptul cumplit.
Iar soluția era îngrozitor de periculoasă în cazul vreunei urgențe, cînd busculadele create s-ar fi lăsat cu victime.
Iată că – de ieri pe azi – magazinele „Kaufland” au renunțat la garduri și au delimitat fluxurile cu benzi elastice simple, care doar sugerează și nu îngrădesc mișcarea oamenilor.
de The Hungry Mole
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.