Uite o întrebare pe bune.
Deși administrațiile din ultimii 15 ani au tot schimbat refugiile (trăiască furnizorii preferențiali), per total, foarte puține stații de transport în comun de suprafață sunt profitabile prin prisma utilizării slot-urilor special concepute pentru reclame și integrate în design.
Exemplu: una dintre cele mai utilizate stații de tramvai, la Piața Unirii, nod principal al capitalei. Aici vin și de aici pleacă în special tramvaiele liniei 32, care conectează centrul de cartierul Rahova, foarte populat. Refugiul e vandalizat, iar spațiile publicitare, nefolosite, deși expunerea e foarte mare. Asta-i cea mai întâlnită situație.
Pe lângă cocoșarea cetățenilor cu taxele și impozitele locale, Primăria nu mai face nimic relevant pentru a atrage bani la buget. Profitabilizarea publicitară a refugiilor STB e doar o cale, dar gândește-te că PMB și primăriile de sector dețin multe clădiri pe care nu le folosesc, nu le închiriază sau nu le vând, preferând să le lase în paragină. Chiar, câte clădiri au PMB + sectoarele în proprietate?
Gg Nicule, bălești la Cotroceni și vrei să fii jucător principal, că tot ai rezolvat tot ce era de rezolvat.
Raiden
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.