11.6 C
București
duminică, aprilie 11, 2021

Aglomerările de clienți în magazine generează anxietate ce-i stimulează să cumpere mai mult.

Este dovedit științific faptul că aglomerările de clienți în magazine generează un anume soi de anxietate ce-i stimulează să cumpere mai mult.

Restrângerea programului va rezulta într-un facebook feed plin de plângăcioși și apoligiști ai săracelor hypermarketuri când de fapt hypermarketurile sunt chiar acum pline ochi cu clienți care cheltuie mai mult și mai agresiv decât oricând.

Rezultatul? Reducerea lichidităților medii disponibile în piață la orice moment dat.

Adevărații perdanți din reducerea lichidităților (diminuarea economiilor) sunt industriile adiacente – HoReCa, Turism, Transporturi, retail (aparte de big-box).

Cu toate acestea, este extrem de probabil să crească ofertarea pe piața de creditare în consecință.

Vlad Stoicescu

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.

Cele mai noi

Din aceeasi categorie

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.