25 C
București
vineri, iulie 19, 2024

N-a fost nici greu, nici scump

De foarte multi ani, de cand imaginea si marketingul au devenit surori in multiplicarea veniturilor din vanzari si drepturi conexe, echipe profesioniste de specialisti au capatat un rol determinant in managementul sportiv.

In Romania, aceasta functie esentiala a fost lasata pe mana unor amatori sau ocazional predata unor companii de profil.

Mai nou, Federatia de fotbal, aflata in criza de imagine si lipsa de rezultate notabile, a impulsionat activitatea de marketing si PR.

Vanzarile la echipa nationala nu stateau rau, cat timp orice roman invstea bani si sperante in aceeasi echipa.

Dar perceptia generala asupra conducatorilor din fotbal era negativa. Prin urmare, s-a pus in miscare, motivat si de performanta neasteptata din preliminarii, un plan de recastigare a bunavointei publicului. Avand ca driver tinerii jucatori din noua generatie de fotbalisti.

N-a fost nici greu, nici scump. Toate tehnicile de marketing erau cunoscute si vizibile oricarui om.

Era necesara doar o orientare spre obiectiv si o planificare a evenimentelor de PR.

Restul s-a vazut, mai ales ca oamenii au memoria scurta si mandria invers proportionala.

Dar pentru cei care vor sa compare si sa faca diferenta intre copie si original, ii invit sa-si aminteasca de cea mai ingenioasa actiune de PR din fotbalul romanesc.

Ce a reusit un grup de suporteri dinamovisti intr-un mediu ostil, in casa adversarului si in fata intregii lumi (era 2016, meciul FCSB – Manchester City) este arta, maiestrie, inovatie si originalitate suta la suta.

Claudiu Lucaci

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.

Cele mai noi

Din aceeasi categorie