De luni, 13 ian. circulă încă 12 linii școlare, pe lângă cele 4 existente deja. Este una dintre soluțiile cu eficiență dovedită în descongestionarea traficului din Capitală. Mai trebuie construite pasaje subterane, lărgite străzi, realizate străpungeri între cartiere, finalizată Șoseaua de Centură. Dar este un început promițător.
Cineva m-a întrebat ce eficiență au aceste linii și care străzi trebuie lărgite în București.
Am dat exemplul Clujului, unde s-au înființat linii pentru elevi doar la 2 școli iar ca rezultat au dispărut 300 de autoturisme din trafic în zona centrală, dimineața.
În al doilea rând, este nevoie să se lărgească următoarele străzi – Calea Călărașilor (1/3 din partea de mijloc), strada Traian, bd. Ghencea, șos. Fabrica de Glucoză, Drumul Între Tarlale, bd. Mărășești (demolată partea dreaptă cum vii dinspre Dâmbovița) și altele.
Pe urmă, trebuie dat în folosință pasajul Grigorescu, trebuie creată o străpungere între Drumul Taberei și Rahova, o scurtătură între Calea Văcărești și șoseaua Olteniței, prin parcul Văcărești, care să nu mai treacă prin Piața Sudului, rectificat bd. Tudor Vladimirescu și lărgit la 6 benzi (nu la 5 ca acum), cu demolarea benzinăriei și a clinicii medicale amplasate anapoda cu bunăvoința d-lui Oprescu, construit un nou planșeu între Piața Unirii și Piața Națiunile Unite, fiindcă acolo stai o oră la semafor, reconstruirea bretelei de pe Splaiul Unirii din dreptul Bibliotecii Naționale care să continue peste albia Dâmboviței, cu ieșire la Horoscop etc.
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.