Ăsta-i nivelul campaniei electorale pentru europarlamentare în 2019 în România: trolling cu bannere. Ar fi amuzant dacă realitatea n-ar sta altfel. Realitatea e că la 12 ani de la aderarea la UE majoritatea cetățenilor români nu cunoaște nici măcar la nivel general rolul instituțiilor europene. Mai nimeni nu știe să spună exact ce face Parlamentul European.

Partidele politice profită de lipsa de cunoaștere, ignoranța sau lenea alegătorilor nedispuși să se informeze și fac o campanie total nelegată de Parlamentul European, de la sloganuri la mecanică: atacuri la persoană, subiecte care țin mai degrabă de alegerile locale sau generale din România, minciuni, manipulări și isterie. Niciun partid nu explică ce strategie are pentru următoarea legislatură europeană, unele formațiuni au pus pe primul loc al listei vedete de televiziune care să acționeze ca locomotive electorale prin prisma notorietății.

Da, succesiunea de bannere poate fi amuzantă la început, doar la început. Spor la vot!

(foto găsită pe net, dacă știți autorul, ziceți și dăm credit)

de Raiden