Că-n luna decembrie tot omul petrece mai mult timp ca de obicei la cumpărături, e de la sine-nțeles.
Mai ales în vremurile astea posibilitatea de a scăpa cît mai iute dintr-un magazin e un criteriu legitim de a alege unde să-ți faci cumpărăturile.
Din ce în ce mai folosit este sistemul de „self-service”, unde clientul își scanează și plătește singur-singurel cumpărăturile și pleacă liniștit, fără să mai aibă de-a face cu cozile.
Că sînt magazine unde sistemul ăsta chiar funcționează fără reproș – Carrefour, Auchan – e normal.
Că nici acuma însă, după un an de la implementare, sistemul din Kaufland nu poate fi operat în totalitate de cumpărător fără asistența fizică a unui angajat… e batjocură.
Dar diferențele între aceste abordări nu sînt numai de soft, dacă-mi dați voie să zic așa.
Carrefour a creat, pentru zona caselor unde clientul își face treaba singur, un spațiu larg, aerisit, în care nimeni nu se înghesuie.
Kaufland s-a mulțumit să improvizeze în toate magazinele un soi de staul îngust, în care oamenii se freacă unii de alții și se lovesc cu cărucioarele.
de The Hungry Mole
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.