IA – inteligența artificială – este pretutindeni. De ce este, așadar, de evitat utilizarea ei în promovare? Află aici și descoperă motivul pentru care și tu vei discuta cu cei de la eAdvertising.
Mrejele inteligenței artificiale sunt greu de negat: oferă calupuri impresionante de informație la foc rapid. Oferă răspunsuri la toate întrebările cu încredere, chiar dacă uneori eronate. IA este, în teorie, un angajat ideal: face de toate și le face oarecum bine – însă, nu excelează și nici nu se deosebește cu ceva. Nu e de mirare că este o unealtă des folosită. Deci, de ce trebuie evitată?
Problema folosirii IA în site-ul afacerii stă astfel: dacă folosești inteligența artificială, Google te penalizează, fiindcă poate detecta dacă a fost folosită. Consecințele sunt următoarele: scazi în profit, vizibilitate, iar afacerea ta are clar de suferit. De aceea, antreprenorii discuta cu cei de la eAdvertising, o agenție de marketing online de succes din România.
De ce este contează SEO, în primul rând? Și de ce este important să fie făcut de oameni?
SEO este lifeline-ul afacerilor, în special celor din domeniul online sau celor care au scos recent capul pe piață sau nu au destul trafic pe site. Povestea pe scurt este că SEO – făcut de oameni – te aduce mai aproape de clienți și atrage întocmai publicul țintă pe care ți-l dorești. E ca o undiță cu momeală specială în marea internetului. O investiție în servicii SEO integrate pentru site-urile din Romania va fi, în concluzie, de impact.
Iată mai multe motive pentru care SEO uman este un must-have astăzi:
- Specialiștii SEO dobândesc o înțelegere profundă a afacerii tale.
- Algoritmii motoarelor de căutare sunt schimbători, iar oamenii se adaptează rapid.
- IA nu îți poate oferi o analiză complexă a datelor.
- IA nu înțelege nici comportamentul de bază al utilizatorilor.
- Dacă apar penalizări din partea Google, specialiștii SEO acționează rapid și eficient.
- Focusul va fi mereu pe rezultate și ROI.
- Oamenii pot comunica transparent și vor colabora mai strâns decât IA.
- Contentul SEO uman va fi mereu de preferat în ochii Google.
Cu ce e mai bun omul decât inteligența artificială, legat de contentul SEO?
Așa cum am menționat, IA face de toate, dar nu se deosebește cu nimic. Un articol SEO, scris de inteligența artificială, va fi rece, fără personalitate, fără acel je ne sais quoi care să atragă cititorii și să le captiveze atenția. Are o lipsă crasă de creativitate. Crezi că un robot ar putea scrie un articol subiectiv prin care să promoveze subtil un produs?
Când să apelezi la servicii SEO de la eAdvertising?
Deși cu siguranță realizezi importanța SEO, trebuie să ai în vedere și momentul oportun de a contacta o firmă precum eAdvertising. Cum știi că e timpul să colaborezi cu ei?
- Vrei să îți îmbunătățești strategia SEO.
- Site-ul tău nu atrage destul trafic.
- Dorești să investești în succes pe termen lung.
- Nu ai persoane care se ocupă de marketing.
- Nu ai cunoștințe SEO.
- Nu ai timp să te ocupi de SEO.
- Dorești să-ți schimbi/îmbunătățești site-ul – mai ales dacă îi faci un redesign.
Bine de știut!
Un lucru cu care se mândrește eAdvertising sunt serviciile 100% umane, fără IA, motiv pentru care au creat atâtea succese de-a lungul anilor. Acum că ai aflat toate aceste lucruri, echipa eAdvertising te așteaptă cu nerăbdare pentru o colaborare. Succesul tău este succesul lor.
Contact:
office@e-advertising.co
vanzari@e-advertising.co
+4 0743 243 306
Sursă foto: freepik.ro
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.