N-am mai vorbit demult despre comerț – ce-ar mai fi de zis?
Mereu pare abundență, mereu găsim magazinele pline – și cu marfă, și cu oameni – dar tabloul retailului e cam mohorît, zău așa!
De ce? Fiindcă noi, cumpărătorii, atunci cînd ne gîndim mai bine, ne dăm seama că sîntem din ce-n ce mai captivi.
Meciul pe marele comerț e între „Kaufland” și „Carrefour”. „Auchan”, cel mult, chibițează de pe margine, iar „Cora”… s-a dus.
La segmentul de mijloc „Lidl” și „Penny” își împart țara fără să se deranjeze serios.
Iar la restul magazinelor din apropierea casei, ghici ce? „Mega Image” vrea să preia „Profi”. Magazinașele „La doi pași” – cîte sînt – nu contează nicidecum.
La adăpostul consolidării și maturizării „pieței” comerțul nostru e nu are o dimensiune concurențială veritabilă.
de The Hungry Mole
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.