Explicația este simplă: lucrările pe o stradă de pământ au nevoie de o documentație tehnică care durează mai mult decât băgatul unei freze pe una asfaltată și schimbatul bordurilor și de unde banii se dau mai repede.
Iar dacă lucrarea e făcută și fără panou de șantier care să conțină datele de identificare ale executantului și termenul de execuție, așa cum e ”modelul” în această administrație, suspiciunea de ”dedicație” este mai mult decât rezonabilă.
Fotografiile arată strada Abrud așa cum era cu asfaltul care acum se înlocuiește, cât și o stradă de pământ din S1 (din multe altele), unde locuitorii nu speră că vor avea asfalt prea curând.
Cristian Bulfon
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.