Patru din zece romani s-au ocupat de renovarea casei, in ultimele sase luni. Asa arata un studiu iSense Solutions.

Cercetarea mai arata ca aproape jumatate (48%) dintre acestia au venituri personale de peste 3.000 de lei, iar cei cu varste cuprinse intre 35 si 40 de ani (46%) sunt cei mai preocupati de amenajarea locuintei.

Potrivit studiului, 61% dintre romanii din mediu urban au zugravit sau vopsit peretii, 48% au cumparat decoratiuni, 43% au cumparat mobila, 42% au ingrijit gradina sau terasa, iar 37% si-au cumpărat diverse unelte.

Alte lucrari au inclus modificari sau amenajari la instalatiile sanitare (31%), modificari sau amenajari la instalatia electrica sau de iluminat (24%) si schimbarea usilor sau a geamurilor (19%).

Pe de alta parte, epidemia de coronavirus si schimbarile economice generate de aceasta au dus la amanarea sau anularea planurilor de renovare sau amenajare a locuinţei pentru patru din zece romani din mediul urban.

Sondajul iSense mai arata ca principalele branduri de bricolaj, de unde cumpara romanii, sunt Dedeman, Leroy Merlin, Brico Depot, Hornbach şi Mathaus.

Datele fac parte din studiul omnibus saptamanal reprezentativ pentru mediul urban şi a fost realizat de iSense Solutions pe perioada epidemiei de coronavirus pentru intelegerea comportamentului romanilor.

Au fost realizate 500 de interviuri online in fiecare saptamana. Gradul de eroare este de +/- 4,38%, la un nivel de incredere de 95%.

sursa-bucurestifm.ro

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.