-2.2 C
București
duminică, februarie 16, 2025

E vremea pentru un „upgrade”

Cît ne-am bucurat să avem comerț la doi pași de casă: supermarketuri, hipermarketuri, complexuri comerciale, malluri!

Pe lîngă prețul cuvenit pe care-l plătim – anume, traficul, aglomerația, gălăgia – am început deja să ne confruntăm cu aparența demodată și deranjantă a primelor hipermarketuri bucureștene.

Jenantă!

În mijlocul orașului: hale de tablă – nimic altceva decît hale proaste de tablă – care urîțesc.

Da, am evoluat de 15-20 de ani încoace! Centrul comercial „Orhideea” arată – copleșit, mai ales, de toate proiectele de infrastructură din jur – provincial, prăfuit, meschin. Magazinul „Kaufland” de la Obor ni se-nfățișează ca un angro nouăzecist. La Lujerului, „Cora” se-ntinde ca o hală de producție rămasă nedemolată…

Nu că cele construite mai încoace ar fi opere de artă: „Kauflandul” de la Basarab nu-i cu nimic peste un depou de-al gării, iar„Lidl” inaugurează la periferie magazine mai elegante decît cele dinăuntrul orașului!

E nevoie de renunțarea la „ieftinelile” astea și aducerea lor vizuală-n prezentul urbanistic.

de The Hungry Mole

foto-Andrei Birsan

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.

Cele mai noi

Din aceeasi categorie