38.4 C
București
luni, iulie 15, 2024

Cum iti dezvolti imaginaţia creativă?

WB Projective & Positive Therapy

www.terapie-pentru-viata-buna.ro

Muzica de relaxare, locul tau preferat din casă, 5 respirații profunde și conectate și 10 minute din timpul tau pot să te ajute să te simți mai bine!

Rezervă-ţi un timp pentru a fi singur, departe de orice intruşi; închide ochii şi închipuie-ţi că te afli într-o împrejurare care, în mod normal, îţi creează disconfort sau suferinţă.

Foloseşte-ţi conştiinţa de sine pentru a te delimita de gândurile şi sentimentele comune unei asemenea situaţii. Mentalizeaza prin forța gândirii un perete de sticla între tine și lume.

In loc să te vezi reacţionând aşa cum o faci în mod normal( cu furie sau frica), priveşte-te acţionând pe baza principiilor despre care eşti convins că-ţi vor aduce o VIAȚĂ de CALITATE.

Priveşte-te reacţionând față de ceilalţi într-un mod care combină respectul, curajul, asumarea, autenticitatea, bunătatea.

Mental îți spui ” Aici și acum decid să reacționez diferit la situația care mă deranjează, sa fiu mai calm/ă și maincurajoas/ă, furia nu mă ajută, frica nu mă ajută, asta este un moment din viața mea, nu toată viața mea!”

Preţul exerciţiului creşte atunci când îl foloseşti pentru a interioriza principiile şi valorile care duc la decizia de a te schimba.

Repeta valorile de viața.

Exerciţiul poate fi folosit pentru a vizualiza un scop înainte să il atingi, să îți planifici în bună măsură o existenţă de calitate, înainte de a o trăi efectiv.

Anca Boalcă, psiholog și psihoterapeut psihodinamic

Specialist Rorschach și Metode Proiective

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.

Cele mai noi

Din aceeasi categorie