… să fim sinceri, una din cele mai frumoase părți ale cumpăratului e uitatul.

Știi ce ai nevoie, știi ce vrei, știi sortimentul… cu toate astea, nu te poți opri: te mai uiți odată-n plus în galantar, cine știe ce-ți face cu ochiul.

În tot iureșului comerțului online, atît de confortabil, experiența asta lipsește – și-ți dai seama că, într-adevăr, ai nevoie de ea.

Puține locuri se potrivesc uitatului precum cofetăria! Mereu ceva pare bun; mereu ceva pare proaspăt; mereu ceva arată de milioane!

În fiecare an obișnuiesc să tratez cu migală cumpăratul de prăjituri de ziua mea: ce cofetărie să aleg de data asta?… ce bunătăți merită prietenii?

Nu-i deloc un eveniment ușor; aleg platouri mari, mijlocii și mici, fiecare cu destinatarul clar – iar fetele din cofetărie, ca să umple cartoanele, petrec și-un sfert de ceas.

Cu siguranță e neplăcut pentru cei ce au ghinion să șadă la coadă după mine!

Fiindcă ne-am obișnuit să fim eficienți cu timpul nostru, am început de cîțiva ani să ne comandăm prăjiturile online – și noi doar ne ducem să le ridicăm de la cofetărie. Ce poate fi mai simplu și mai rapid?

De asta propășesc cofetării precum „Alice” – fiindcă au avut inspirația să creeze, la timp, site-uri funcționale unde clientul să poată comanda cu mare ușurință – și să facă ridicarea prăjiturilor comandate lesnicioasă!

Întîlnim trendul și la altele – bunăoară, „Constance”, acolo unde experiența cumpărării direct din cofetărie îți ia timp din greu.

Cu toate astea încă întîlnim multe cofetării bune, de încredere și chiar scumpe care n-au nici măcar un site de prezentare.

Oamenii ocupați, însă, deja au ales cum și de unde cumpără.

mîncaţi şi beţi cu moderaţie | faceţi sport | mergeţi cu bicicleta | mergeţi pe jos

de The Hungry Mole