Așa cum Gabriela Firea (PSD) promitea „revoluție în trafic” în București în 2016 și am văzut ce rezultate fabuloase a obținut, ceva similar promite Nicușor Dan (PNL-USR-Plus), dar cu un twist pentru alegătorii faini. Nicușor o arde pe transport gen metrou de suprafață și propune utilizarea unor tronsoane de cale ferată existente plus crearea de infrastructură conexă. Sună bine, la prima vedere, dar lucrurile nu sunt așa simple, mai ales în București.
Un proiect amplu de utilizare a infrastructurii existente la potențial maxim de către transportul în comun și interconectarea noilor investiții cu rețeaua deja existentă prin crearea de noduri intermodale necesită mult mai mult decât un mandat de 4 ani. E fix ce a făcut Firea în 2016, când a promis ceva total nerealist: decongestionarea traficului ín București într-un singur mandat. Tot ce a făcut a fost să demareze/finalizeze investiții gen pasaje și supralărgiri de drumuri care din contră, vor invita și mai mult trafic.
Sfat gratis pentru candidații la Primărie: analizați situația curentă din București, vedeți ce se poate ajusta pe ceea ce există, apoi vedeți eventuale direcții de dezvoltare. Conectați-vă la realitatea de pe stradă, nu la slideshow-urile consultanților. Cât mai tolerăm promisiuni jenante care sunt doar vrăjeli pentru neinițiați?
FYI în 2020, vatmanii STB trebuie să coboare din tramvai și să schimbe manual macazul în intersecții. Așa vintage, nu?
de Raiden
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.