Ca de obicei, mai băgăm în seamă cîteva chioșcuri. Primul ni se pare și cel mai valoros: e cel de pe Ștefan Furtună la intersecția cu Lipova, ale cărui urme s-au văzut multă vreme și după Revoluție. E fotografiat de Cristian Popescu. Despre al doilea habar n-avem dacă-i bucureștean – dar e frumos. Al treilea se găsea la Miciurin. Ultimul – cel de-al patrulea – e la Colțea; imaginea e interesantă deoarece ne arată că din blocul ce se ducea spre Doamnei se construise doar primul tronson la vremea aceea.
… și, pe lîngă ele, înc-o vespasiană.
Nu plecăm încă de la Colțea. Din instantaneul de mai jos notăm cele patru plăcuțe galbene de tablă. Să fi fost de-ale Gazelor?
O imagine genială luată la construirea Magistralei. Vila rămasă încă nedemolată, vizavi de „Budapesta”, nu ne iese din cap.
Încă un capac de canal. Am mai văzut dintr-acelea fabricate la turnătoria Teirich; cel de jos e mai nou un pic, din vremea succesorului Weinlich.
Ne-ntoarcem la benzinării; cum vi se pare cea de la Bușteni?
Revedem cîteva cadre cu cea de la Lido, admirînd mai degrabă gărduțul atît de reușit și de discret.
Tot de aici, aruncăm o privire și peste drum – iată Palatul Ciclop, cu latura pe care n-o mai poate vedea nimeni, cea dinspre adîncime. Tot nu știm cine-o fi arhitectul clădirii.
Dac-am ajuns iar la garaje, iată unul despre care nu știam nimic: cel de la Walter Mărăcineanu.
de The Hungry Mole
Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.