Cînd cea mai mare parte a sortimentului vîndut e sub marcă proprie, magazinul se poate trezi prizonierul unei situații neplăcute.

Din cine știe ce motiv, unele din produse nu ajung să fie livrate ori – mai rău – chiar nu sînt fabricate; durează pînă magazinul se hotărăște dacă înlocuiește produsele astea cu altele „generice”, ori le fabrică altundeva!

Oricum ar fi, clientul nu vede altceva decît că raftul e gol: și e nevoit să plece acasă bombănind.

Unde altundeva vedem asta mai clar decît în magazinele „Lidl”?

Mult noroc să găsești banalii detergenți de vase marcă proprie: lipsesc ambelele sortimente de cel puțin două luni de zile. Odorizantele spray de cameră nu mai sînt. O bucată de vreme nu s-a găsit soluția de desfundat țevi. De curînd au dispărut pînă și brichetele.

Produse bune – mai ieftine decît echivalentul lor vîndut sub alte mărci – pe care cumpărătorul nu le mai găsește deloc.

de The Hungry Mole

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.