19.9 C
București
miercuri, aprilie 23, 2025

Întrebarea nu este, ”dacă” ci, ”când”?

Pentru că zilnic și constant, vibrațiile produse de traficul rutier dar și de cel al metroului de pe M4, se transmit zidurilor de sprijin ale taluzurilor pasajului.

Iar, dată fiind șubrezirea deja existentă, nu este greu de apreciat că siguranța celor care tranzitează zona, atât ca pietoni cât și în autovehicule, este afectată.

Și nu cred că interesează pe cineva că de vreo trei ani, Administrația Străzilor, CFR și Primăria Sectorului 1 își pasează competența de intervenție pentru a consolida aceste ziduri.

Pot părea naiv dar m-aș fi așteptat ca actuala administrație a sectorului, mai ales că este la curent cu acest subiect, să-și fi exercitat deja toate pârghiile legale și administrative pentru a identifica modul de rezolvare al acestei probleme.

Dar m-am înșelat, la fel cum s-au înșelat mulți dintre cei care au crezut în coloratul și frumosul  ”Program de guvernanţă pentru Sectorul 1”, din toamna 2020.

Cristian Bulfon

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.

Cele mai noi

Din aceeasi categorie