Am uitat că primarul general s-a mândrit recent cu niște poze frumos regizate de la semnarea contractului gras pentru pasajul Doamna Ghica. Stați liniștiți, e doar pentru mașini. Ăsta-i nivelul autorităților, trasează autostrăzi prin miezul orașului, invitând astfel și mai mult trafic, creșterea amprentei de carbon (a emisiilor de noxe), a zgomotului și per total diminuarea calității vieții. Sub pretextul „fluidizării traficului” se fac proiecte demne de anii ’70, care aduc traficul sub geamul locuitorilor zonei. Nimic despre pietoni, totul e despre mașini. Asta se-ntâmplă și pentru că primarul general și cei de la sectoare merg exclusiv cu mașina și rareori pe jos, doar atunci când fac exerciții de PR pentru presă.

Într-un București cu spații verzi tot mai betonate, Primăria încurajează sporirea traficului auto în loc să îl descurajeze, să creeze zone pietonale, transport public eficient și să stimuleze transportul alternativ, ecologic (progres aproape zero la construirea de piste pentru biciclete, de exemplu).

Orașul este al oamenilor, nu al mașinilor, dar astea-s chestii prea avansate pentru autoritățile locale care vor doar să puncteze electoral, în frunte cu primarul general Firea.

de Raiden

sursa foto-facebook.com/gabifirea