Primăria București, prin Societatea de Transport București, a împânzit mijloacele de transport în comun cu afișele astea realizate la modul amator care ne zic să purtăm mască + ochelari (adăugați pe vizual în Paint 2000, probabil) și să păstrăm distanța de siguranță (nespecificată) pentru a nu ne infecta cu #covid19. După care urmează hashtaguri kilometrice. Ce e mizeria asta?

1. Care e faza cu ochelarii? Niciun comunicat al autorităților sanitare locale sau mondiale nu spune că banalii ochelari de vedere, de soare etc. protejează împotriva noului #coronavirus. Ca atare, e o informație falsă a cărei diseminare mai ales în contextul pandemiei intră în sfera juridică.

2. Cum să nu fie specificată distanța de siguranță recomandată, 2 metri? E o informație esențială, dar călătorii nu au cum să o respecte, pentru că nu e suficient loc și pentru că mijloacele de transport în comun sunt uneori foarte aglomerate. Eșec falnic al PMB de a eficientiza transportul în comun, în primul rând din lipsă totală de interes pentru calitatea vieții cetățenilor.

Niciun contracandidat justițiar și antipesedist al actualului primar general, Gabriela Firea (PSD), nu vorbește clar și aplicat despre eșecul istoric al reorganizării instituțiilor din subordinea PMB în societăți pe acțiuni, pentru că umblă vorba că toate partidele și-ar fi băgat oameni incompetenți pe acolo. Csf ncsf, vorbim doar despre ce e voie, cetățenii votează negativ oricum.

Chiar, oare când au mers primarul general, directorul STB și directorii din PMB, oameni cu salarii dodoloațe din bani publici, ultima oară de nevoie cu transportul în comun? Exclus inaugurări și alte exerciții de PR pentru capital electoral.

de Raiden

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.