27.1 C
București
vineri, iulie 19, 2024

Adrian Criț (STB): „Deraierile tramvaielor nu pun în pericol călătorii, fiindcă se produc la viteze foarte mici”!

Deși afectează circulația mijloacelor de transport și chiar traficul general, dar și imaginea Societății de Transport București, deraierile tramvaielor nu prezintă pericol pentru călători, fiindcă aceste evenimente se produc la viteze foarte mici, potrivit directorului general al companiei publice bucureștene de transport, Adrian Criț.

Șeful STB spune că de vină pentru deraieri sunt liniile nemodernizate și tramvaiele vechi.

„Din păcate, infrastructura lasă de dorit. Beneficiem și de niște tramvaie cu o vechime foarte mare, uzate din punct de vedere moral, în primul rând.
(…) Școlarizăm, în continuare, personalul de bord, astfel încât să evite chestiuni grave, care să afecteze călătorii.
(…) Aceste deraieri afectează, pe de o parte, imaginea STB și transportul public din Capitală, ducând la blocaje, atât pe zona transportului pe calea de rulare a tramvaiului, cât și pe zona celorlalte vehicule. Chiar participanții la trafic, uneori – și luăm cazul de la Obor, de acum două zile, chiar participanții la trafic, din păcate, suferă ca urmare a acestor deraieri. Dar țin să spun ascultătorilor dumneavoastră faptul că nu există riscuri pentru călători. Pentru că aceste evenimente se produc la viteze foarte mici, care nu pot să creeze probleme majore decât vizavi de blocajul în trafic”, a declarat pentru București FM directorul general al STB, Adrian Criț.

Pentru a evita orice fel de pericol pentru călători, STB pregătește vatmanii astfel încât aceștia să conducă cu maximă prudență.
Însă, STB a făcut demersuri și pentru modernizarea celor 50 km de linie de tramvai veche. Astfel, începând din 2021, au fost elaborate studiile de fezabilitate pentru modernizarea liniilor de tramvai.
În prezent se află în derulare o procedură de achiziție publică a Primăriei Capitalei pentru atribuirea contractelor de modernizare a celor 50 km de linie de tramvai. Durata contractelor ar urma să fie de un an și jumătate pentru proiectare și execuție, a mai declarat Adrian Criț.

În context, trebuie menționat faptul că, de la începutul anului și până astăzi, nu mai puțin de șase tramvaie au deraiat în București.
Ultimul caz este cel de azi dimineață, de la ora 06:10, când un tramvai al liniei 36 a deraiat la intersecția Bulevardului Theodor Pallady cu Nicolae Grigorescu, pe sensul către Pipera.

Deși afectează circulația mijloacelor de transport și chiar traficul general, dar și imaginea Societății de Transport București, deraierile tramvaielor nu prezintă pericol pentru călători, fiindcă aceste evenimente se produc la viteze foarte mici, potrivit directorului general al companiei publice bucureștene de transport, Adrian Criț.

Șeful STB spune că de vină pentru deraieri sunt liniile nemodernizate și tramvaiele vechi.

„Din păcate, infrastructura lasă de dorit. Beneficiem și de niște tramvaie cu o vechime foarte mare, uzate din punct de vedere moral, în primul rând.
(…) Școlarizăm, în continuare, personalul de bord, astfel încât să evite chestiuni grave, care să afecteze călătorii.
(…) Aceste deraieri afectează, pe de o parte, imaginea STB și transportul public din Capitală, ducând la blocaje, atât pe zona transportului pe calea de rulare a tramvaiului, cât și pe zona celorlalte vehicule. Chiar participanții la trafic, uneori – și luăm cazul de la Obor, de acum două zile, chiar participanții la trafic, din păcate, suferă ca urmare a acestor deraieri. Dar țin să spun ascultătorilor dumneavoastră faptul că nu există riscuri pentru călători. Pentru că aceste evenimente se produc la viteze foarte mici, care nu pot să creeze probleme majore decât vizavi de blocajul în trafic”, a declarat pentru București FM directorul general al STB, Adrian Criț.

Pentru a evita orice fel de pericol pentru călători, STB pregătește vatmanii astfel încât aceștia să conducă cu maximă prudență.
Însă, STB a făcut demersuri și pentru modernizarea celor 50 km de linie de tramvai veche. Astfel, începând din 2021, au fost elaborate studiile de fezabilitate pentru modernizarea liniilor de tramvai.
În prezent se află în derulare o procedură de achiziție publică a Primăriei Capitalei pentru atribuirea contractelor de modernizare a celor 50 km de linie de tramvai. Durata contractelor ar urma să fie de un an și jumătate pentru proiectare și execuție, a mai declarat Adrian Criț.

În context, trebuie menționat faptul că, de la începutul anului și până astăzi, nu mai puțin de șase tramvaie au deraiat în București.
Ultimul caz este cel de azi dimineață, de la ora 06:10, când un tramvai al liniei 36 a deraiat la intersecția Bulevardului Theodor Pallady cu Nicolae Grigorescu, pe sensul către Pipera.

sursa-

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.

Cele mai noi

Din aceeasi categorie